Volgers

zondag 26 maart 2017

Jarig

Hallo blogmaatjes !

en ? iedereen al zijn klokken/horloges/... een uur vooruit gezet?

Vandaag ben ik hier weer met een sketchkaartje. Deze keer die van het Clubje van Marianne Design.



Gebruikte MD-materialen : Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby PB7041 en Noir et Blanc; strik LR0447; Col1350 Alfabet; kleine bloemen Cr1323 Craftable Punch die - Flowers; Lr0141 Creatable Double frame; plaatje snoesje

Dit kaartje doet mee bij volgende challenges :
Ik wens jullie allemaal een fijne - zonnige - zondag toe !

Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje weer en ja hoor de klok staat hier ook al vooruit!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik heb pas 1 klok verzet, voor de andere moet ik boekjes erbij halen ...., maar ik heb er de hele dag voor
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, love this one. Our clocks go back an hour soon.. ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje. De stans om het plaatje vind ik mooi met die gaatjes.
    Klokkrn op 1 na allemaal verzet.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Gina, ik heb deze plaatjes geloof ik ook al eens gekregen. Misschien moet ik ze er eens bijzoeken want dit papier heb ik ook en past er leuk bij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gina wat is het een dot van een kaart en wel een hele mooie aparte strik erop! Ja hoor de klok is verzet, haha
    Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards Challenge! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Gina, die strik is erg mooi en ook je gebruik van de stansen met gaatjes is erg leuk. Een heerlijke mooie voorjaarskaart om van te genieten ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie kaart Gina! Tof om de strik ook zo te gebruiken!
    Je gaat nogal een trein de laatste tijd!
    Ik draag sinds een goeie 2 jaar geen uurwerk meer, geen uurwerk, hoef dus niets te verzetten. De keukenklok verspringt vanzelf, heel handig, en dan hebben we een ouderwetse klok nog van de oma van mijn man, die moet hij verzetten daar durf ik niet aankomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina wat een super mooi kaartje en wat een toffe strik
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt Gina al vind ik dat knalrose niet echt pastel.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is niet echt pastelkleuren voor de MD challenge...
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gina
    Wat een supermooie vrolijke kaart en je strik is prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Iets minder pastel, maar wel een mooi kaartje hoor! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een onwijs leuke voorjaarskaart Gina, al vind ik het knalroze niet echt een pastelkleur...
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen