Volgers

maandag 27 februari 2017

Pensioen

Hallo lieve blogmaatjes !

Met dit kaartje heb ik gesukkeld. Het heeft even geduurd voor ik er een beetje tevreden over kon zijn. Het is voor een collega die met pensioen gaat. Zij is zelf heel creatief ingesteld, zelfs in die mate dat werk van haar wordt tentoongesteld. Zij schildert aquarels.

Ik vond het dus moeilijk om voor een 'echte' kunstenares een kaartje te maken. Het is misschien niet het mooiste, maar wel een persoonlijk kaartje! Dat geeft het dan toch ook weer iets extra's 😍

Ik hoop dat ze het mooi vind !


Het is de sketch van Cheerful die hier weer als basis dient. Ik was dus eerst vertrokken met het purperen designpapier op het kaartje dat ik gisteren toonde, maar daar paste dit plaatje dus niet bij.
Ik vond het algeheel een moeilijk plaatje om 'iets' mee te maken, maar ik wou absoluut DIT plaatje gebruiken om de penseeltjes die in het boeket zitten... Het is een 3D-plaatje.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Bedankt voor jullie bezoekje ! Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    De persoonlijke boodschap en de zachte kleuren die je hebt gebruikt kan je collega vast wel waarderen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor je creatieve collega! De kleurtjes heb je mooi gecombineerd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Gina voor de collega die met pensioen gaat...en ze zal dit vast heel erg leuk vinden...KNAP gdaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Gina.Mooie sketch en superleuke kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wonderful ,Thanks for joining our glitternsparklechallenge Pauline Dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen