Volgers

zondag 5 februari 2017

En nog eentje jarig!

Hallo blogmaatjes !

Een lieve collega van mij wordt 60 ! Ik heb voor haar dit kaartje gemaakt.

Ik heb de sketch van Cheerful nog eens gebruikt. En ook de 3D-plaatjes komen weer aan bod.

Denken jullie dat ze het kaartje leuk gaat vinden?







Ik ben niet zo bezig met vintage en 'shabby chic' ken ik eigenlijk niet... Buiten dat ik een paperbloc heb, met die naam op! LOL!


Valt dit kaartje onder "Shabby Chic"? Ik zal het snel genoeg horen :)
Maar iemand die 60 wordt, vind ik al zeker een 'speciale gebeurtenis,, dus...


Groetjes en nog een fijne zondagavond! Gina

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor de jarige, Gina. Daar zal ze beslist erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Gina....de viooltjes lijken wel echt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor de 60 jarige dame!
    Die viooltjes zijn inderdaad erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart en het plaatje ziet er fantastisch uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 60 is toch wel een speciale verjaardag ! Prachtig is je kaartje geworden Gina !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je voor je collegaatje gemaakt Gina...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk!!!

    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card Gina, love the pansies displayed. No, I can't find my die, I think I binned it with another one...and the rubbish has gone already...x{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen