Volgers

donderdag 17 november 2016

Snowman Jim

Hallo blogmaatjes !

Deze maand loopt er de ganse maand een challenge bij Beccy's Place. elke dag een andere challenge. Ik kom misschien wat laat in actie 😉, maar vandaag een lijstje gemaakt van wat er allemaal al is 'gevraagd' en nu er dus aan begonnen.

Dit is mijn kaartje voor dag 1 : Favoriete kleuren.

Snowman Jim

Ik vind dit purper en groen wel mooi. Ik wou mijn papier of plaatje niet te veel verstoppen onder een tekstlabel, maar ik vond wel dat er tekst bij moest, dus heb ik het op een andere manier opgelost.

En hiermee heb ik op de valreep ook nog een kaartje voor 52 WTC. We zitten al in week 46!

Dit kaartje laat ik ook meedoen bij Scrapping4Fun #78 - Christmas

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. mooi paars papier, toffe kerstman! Mooie kaart Gina!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, deze sneeuwman, op een leuk kaartje!
    Leuk dat je (weer) meedoet met de 52 Weeks challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super wat een leuke digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige sneeuwman! Leuke kleurencombi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous Christmas card Gina, a super snowman.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combi en zonde inderdaad om papier en plaatje te verstoppen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous creative card, love the colours and image. Have a lovely weekend.xx {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepje van een sneeuwpop. Heel lief gedaan.
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Purple and green is a great colour combination Gina, your card looks fabulous! I love the strip of Christmas trees along the bottom as well as the wonderful gold letters you used for the sentiment. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke dag een kaart? Oh ik moet er niet aan denken (poppetje met grote ogen)! Echt knap vind ik dat van jou! De eerste is al een mooie Gina :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen