Volgers

vrijdag 25 november 2016

Freebie Bobbie

Hallo blogmaatjes !

En nu lukte het me weer onmiddellijk beginnen typen ! HIHI ! Ikke blij !

Ik heb vanmorgen heel wat basiskaartjes gemaakt. 't Is te zeggen, kaartjes op maat gesneden, geplooid, basis cardstock er op, dessinpapiertje,... Nu rest nog het decoreren.

Dit is het eerste dat ik klaar heb. Deze kan meedoen aan de opdracht van Dag 24 van Beccy's Place - A Month of Challenge Cards. Hier vraagt Beccy een freebie naar keuze te gebruiken. Ze geeft er zelf al zo veel weg. Moeilijk kan dit dan toch niet zijn? Ik heb gekozen voor freebie Bobbie, een sneeuwmannetje.

Dit is mijn kaartje :


Leuke Bobbie toch ? ! Fijne dag, iedereen ! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Nog een vrolijke kerstkaart! Ik zie en lees dat het typen weer lukt :D Jay!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke winter kaart.
    Digi past mooi bij papier.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke winter kaart.
    Digi past mooi bij papier.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief winters kaartje Gina...wat een schattig sneeuwpopje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card Gina, I love the mix of colours and patterns. I also like the little bit of sparkle from the glittery background paper. The sentiment tag is a nice touch too. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen