Volgers

zondag 27 november 2016

Cut'n'pop

Hoi blogmaatjes,

hier ben ik nog eens. De opdracht van Dag 14 bij Beccy's Place is ook weer een leuke. Bouw een plaatje op in 3D. Ik heb zo'n leuke figuurtjes uit een stansblok van DécoTime.
Gecombineerd met het fotokader van Marianne Design heb je zo een mooie kaart gemaakt:


En mijn plaklettertjes maken het geheel weer af. Ik vind dit wel een leuke kaart, maar dat ligt dan vooral aan die grappige kerstman ! Hihi !

Nog een fijne zondag verder ! Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje! Ziet er gezellig uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm ook leuk Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk/mooi kaartje Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vrolijk kaartje Gina.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kerstkaart heb je zo gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappig hoe hij uit zijn fotolijstje lijkt weg te lopen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kertskaartje weer Gina...heel leuk die schattige kerstman erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige en vrolijke kerstkaart, Gina
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card Gina, what a cute Santa! I love how you've layered the image for lots of great dimension. The glitter card stock is a great addition and gives your project a nice amount of sparkle. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen