Volgers

zondag 10 april 2016

Hartjestrio

Hallo allemaal !

Genieten jullie ook zo van deze stralende ZONdag ? Schitterend toch!

Welkom aan mijn nieuwste volger, Ellen ! Leuk dat je mijn blog hebt gevonden ! Ik hoop dat ik je een beetje kan inspireren.

Ik had deze kaart gisteren al gemaakt, maar nog geen tijd gehad om ze te plaatsen. Ik zou graag nog meedoen bij de challenge van Marianne Design Divas - Option Special Shaped Cards. Bij speciale kaartvorm, kwam een hartje het eerst in mij op. Ik heb er dan maar gelijk een hartjes trio van gemaakt :)



Het designpapier komt uit het Pk9103 Paperbloc Noir & blanc; de drie harten uit Cr1225 Craftable Hart; het kleinste hartje uit Lr0299 Creatable Anja's filigraan heart; bloemetje uit Cr1248/1249 Craftable Circle/Square & flower stitch gestanst uit MD Mulberry Paper White Set RB2219 en de letters Col1397 Charming alfabet.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina



12 opmerkingen:

  1. Wow...wat een super mooie kaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Gina! En wat is het goed gelukt om je kaart mooi recht te laten staan!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Miranda dit hartentrio! Leuk detail het rode hartje en de rode letters!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hartenkaart heb je gemaakt.
    Leuke kleurcombinatie
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi model kaart Gina. Gaaf hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze hartjeskaart Gina...wat leuk gedaan in dit modelletje....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi hoe je hier een kaart van hebt gemaakt. Stijlvol in het zwart/grijs en mooi die rode accenten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Gina! Tof gevonden !
    Heerlijk he dat het lente is !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi al die verschillende harten bij elkaar Gina, mooi DP gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk Gina! Heel mooi model, mooie chique kleuren en heel liefdevol ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Mooie kleuren en leuke details. Het model is heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ups, ich habe ja dieses wunderschöne Werk beinahe total übersehen. Ich bin von der Gestaltung begeistert. Die Karte sieht Klasse aus. Ganz liebe Grüße silvi

    BeantwoordenVerwijderen