Volgers

dinsdag 1 maart 2016

Happy Birthday !

Hallo allemaal !

Dit kaartje wou ik eigenlijk 19 februari tonen op Chantal haar verjaardag. Helaas heeft de post niet willen meewerken. Het had al lang moeten toegekomen zijn! 't Is al twee weken spoorloos...

Elke dag hoopte ik nog op een bevestigend mailtje van mijn blogmaatje dat mijn kaartje alsnog in de bus was gevallen, maar helaas... Ik vind het super spijtig, want ik was toch wel een beetje fier op het resultaat :( :( Waar is het nu naar toe ??? :( :(

Ik had haar gevraagd om het dan toch maar op mijn blog te plaatsen... dan kan ze er op zijn minst langs deze weg van genieten.

 



 
Chantal, zoals beloofd, hierbij dan op zijn minst al de foto's...  Gelukkig heb ik er veel fotootjes van gemaakt :) ! Maar vind het zooo spijtig dat het niet bij mijn lieve blogmaatje is afgeleverd ! Misschien vindt de postbode alsnog jouw brievenbus... :) Je weet maar nooit !

Groetjes en nog een fijne dag/avond iedereen ! Gina


7 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooie kaart voor je blogmaatje gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat Chantal deze mooie kaart niet heeft gekregen, maar kan ze hem nu helaas op je blog bewonderen maar wie weet krijgt ze hem nog?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat deze mooie kaart niet aangekomen is. Hopelijk wordt ie alsnog bezorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Gina wat ontzettend jammer dat deze beauty mijn brievenbus niet heeft mogen vinden! Wat een werk heb je aan deze kaart gehad! Zo'n mooi model, prachtige Viooltjes, heerlijk vrolijke ballonnen, super leuke teksten en zelfs cadeautjes :) Ik vind het zo sneu voor jou dat de kaart niet is aangekomen! Ik geniet hier op jouw blog en ik heb de foto opgeslagen zodat ik hem toch nog thuis heb ;) Wat ben je toch een schat om deze kaart voor mij te maken! Ontzettend, ontzettend bedankt lieve Gina! Vandaag is jouw verjaardagskaartje op de post gegaan. Het is een klein kaartje maar door ons email contact ben ik bang geworden dat je het anders niet zal ontvangen.
    Dikke knuffel Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous Gina, such a beautiful image and lovely details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en vrolijk verjaardagskaartje Gina...heel leuk modelletje ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaart heb je voor Chantal gemaakt Gina - helemaal super gedaan. Zo jammer dat ie dan niet is toegekomen maar zo kan ze er ook nog van genieten.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen