Volgers

donderdag 10 december 2015

52 weeks - Week 50

Hallo iedereen !

We zitten aan week 50 bij 52 weeks - hier is mijn bijdrage voor deze week:

 
Ik had dit kaartje gisterenavond nog snel gemaakt. Ik dacht het vandaag nog aan te vullen. Maar toen ik het daarnet terug zag liggen, dacht ik "Neen, hoeft niets meer bij..."
 
Zodus, net op de foto gezwierd... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Nog een notaatje: mijn candy van 6 december, blijft dus niet bovenaan staan... jammer!
Via schema kan ik alleen maar iets in de toekomst laten verschijnen (kies ik 18/12, zou het ook maar pas op 18/12 verschijnen niet tot...). Verder heb ik nog een optie 'permalink' maar daar kan ik ook niets mee, zou nochtans logisch klinken... Verder zie ik geen opties?
Ga dus gerust even een kijkje nemen bij 6 december :)
 
En nog, voor mijn beterschapskaartjes die ik had gemaakt voor een collega, is dus de vlinder de deur uitgevlogen :)
 
Een fijne donderdagavond iedereen! Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. mooie kaart Gina, ik vind em ook af! Leuke mallen met die puntjes rondom! Mooi DP ook!
    Ik herken je probleem ivm bericht bovenaan laten staan. Dat lukte me deze zomer ook niet.
    Als je van iemand een tip krijgt die werkt, dan hoor ik de 'truc' graag!
    Lieve groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie strakke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina,
    eerst even hoe je je berichtbovenaan kunt laten staan.
    Je schrijft het bericht, je publiceert het en daarna ga je het aanpassen aan de datum tot wanneer je hem bovenaan wilt laten staan. Dat kan bij schema. Toets de datum en tijd in, dan op 'gereed' en dan op publiceren of bijwerken...ik hoor wel of het lukt

    Je kaart is super! Doet me denken aan een oude liftkaart, of een sketch van Cardsandscrap.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoudig, maar daardoor juist heel mooi!
    Leuk dat je meedoet op het 52 Weeks Blog.
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige stijlvolle CAS_kaart Gina !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG kerstkaartje Gina....mooie sketch is dat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kerstkaart Gina! Over het bericht vastzetten. Ik doe het op die manier en dan lukt het :) Succes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina,
    Mooie stijlvolle kerstkaart Gina !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A brilliant card Gina, such a fabulous CAS design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen