Volgers

maandag 26 oktober 2015

Kraft en blauw

We hebben het al dikwijls genoeg gezien... en het blijft een mooie combinatie.

Dit kerstkaartje lijkt sterk op een vorige versie die ik vorige week al toonde, alleen heb ik hier tekst en plaatje in het blauw gehouden.


Trouwens, wat vinden jullie van mijn roodborstje? Mijn blogdinne, Chantal, bracht mij op dit idee :)

 
En mijn sneeuwpop heb ik hier blozende kaakjes gegeven! Je ziet het wel nauwelijks op de foto...
 
Hierbij mijn derde bijdrage voor Marianne Design Divas - Kraft
 
Fijne (werk)week iedereen! Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Een mooi en leuk kerstkaartje Gina, supersss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart en wat gaaf dat glitterbontje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart Gina!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vorige vond ik al heel mooi en deze versie is ook heel mooi Gina! Ik zie de blozende kaakjes wel ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een prachtig winters kaartje Gina...wat een schattig plaatje erop...KNAP gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met een schattige sneeuwpop.
    De kaart met gescheurde randjes is ook mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is ook weer zo schattig.
    Zo'n blozende kaakjes erbij doen het wel hé.
    Heel mooi gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kerstkaart, het roodborstje is een schatje. Je ziet alweer vooruitgang in het kleuren (zeg ik als leek haha)
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A super card, such a jolly snowman.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely winter card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen