Volgers

donderdag 22 oktober 2015

52 Weeks - Week 43

Het is weer zover... donderdag, kerstkaartjesdag bij 52 weeks to Christmas


Ik heb mijn flesje terpentijn ontvangen! Dus dit kaartje is ingekleurd met mijn  Derwent potloden en deze keer dus ook bewerkt met terpentijn. Ik moet nog wat oefenen, maar ik ben toch al tevreden met het grote verschil dat deze werkwijze maakt!


Wat denken jullie van mijn eerste poging? Er zitten hier natuurlijk nog niet veel kleurtjes in... eerst in het klein oefenen, hé :) !




Ik ben vertrokken van een basis van Kraft. De sterrenrand en de muts van de sneeuwman heb ik met glitter, Stickles Frosted Lace, afgewerkt.


Verder gebruikte materialen:
Pk9115 Paperbloc Artic Winter - dit combineert heel mooi op een basis van Kraft;
Cr1293 Craftable Stars Semi Circle; Lr0222 Creatable Prettige Kerstdagen;
en het stempeltje Eline's Snowman EC0135


Dit kaartje wil ik laten meedoen bij:


Iedereen een fijne donderdag! Groetjes, Gina

22 opmerkingen:

  1. Ik doe het je niet na...:-), mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, zoals Gaby al schrijft ik kan het ook niet, maar ik vindt het des te knapper als mensen met afbeeldingen werken en die heel mooi inkleuren. Jij hebt ook heel mooi werk geleverd, je kerstkaartje is erg mooi geworden. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt, Gina. Een erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Gina.
    Het geeft echt een mooie afwerking met de terpentine
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het al aardig onder de knie vind ik....een prachtig kaartje Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig plaatje heb je op je kaart gebruikt en mooi ingekleurd. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje is het geworden en het kleuren met de terpetine gaat helemaal goed komen.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kleuren met potloden.
    Heel veel succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat jouw terpentine binnen is! l De eerste poging is meteen goed ;) Mooi ingekleurd Gina! Je hebt de kleuren mooi laten overlopen van donker naar licht :) Mooie kerstkaart ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Gina - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kerstkaartje Gina. Mooi ingekleurd hoor, lekker ontspannend blijft dat toch vind je niet?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kerstkaartje, leuk gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je met dit leuke kaartje ook meedoet bij KmP, dank je wel en veel succes!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt deze week Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk met de glitter op de muts en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi ingekleurd en een prachtig kerstkaarten .
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het kleuren lukt je al lekker goed, vind het heel mooi gedaan! Lief stempeltje zeg!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel erg lief kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje en het kleuren met de terpentine is al goed gelukt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart ☺
    Groetjesj, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi je kerstkaartje Gina en ook het stempeltje schitterend ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooi lief kerstkaartje.
    Prachtige afbeelding en heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname aan onze KERST challenge bij Kleuren met Potloden.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een dot van een kaart!!
    Schattig stempeltje en prachtige layout!!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen