Volgers

zondag 15 februari 2015

Very CAS

Welkom Diny op mijn blog ! Super dat je mij wil volgen !

Ik heb zitten strugglen met een CAS-kaartje... Voor mij is dit kaartje alleszins "very CAS". Of het ook "One Layer" is, zal ik wel snel horen...
Bij http://simplylessismoore.blogspot.be/ loopt een One Layer Challenge met het thema LOVE...

Ik wou dit beertje gebruiken uit een stickervel, dus misschien toch een 'layer' te veel ?
Deels heb ik het beertje opgevuld met de rest van de sticker, deels ingekleurd...


PS: de rode rand is geen extra layer. Om één of andere reden krijg ik soms mijn foto niet recht in beeld op blogger en moet ik hem met een randje groter maken... ? :)

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke CAS kaart Gina! Clean en heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Gina. Heel leuk het beertje. Heel gaaf is ie weer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful and super cute card.
    Great image and colouring
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fab card !! I have also become your latest blog follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gina what a cute sticker! I think he is fine as an extra layer, but f course if your red was part of the card then that would not be allowed for our challenge - so you are ok!
    Thanks for joining our love challenge
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really and truly, the main image should be stamped or printed directly onto the card stock, rather than being a sticker, but your card is beautifully Clean and Simple!
    Thanks so much for joining us!
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen